Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Om 6 uur in de ochtend, als de horden toeristen nog aan de ontbijttafel zitten.
(of in bed liggen )
Dan heb je veel geluk gehad want toen ik daar geweest ben stonden we in het donker al voor de poort te schuiven mét horden toeristen die ook al uit bed waren
De weergoden waren je ook goed gezind. Blijkbaar heb je ook geen last gehad van de smoglucht want de Taj staat er mooi helder op. Puike foto
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
mooi maar; dat voorste "ding" in het water vind ik eerder storen dan wat toevoegen aan dit mooi plaatje.
grt,bouk.
mja je kan de comments dan al verwachten hé...
mooi reflectie maar de reflectie staat er niet volledig op...
langs een andere kant geeft het ook weer diepte...
Toch een mooi geslaagde, strakke foto, hoor. Ik heb persoonlijk geen probleem met dat ding vooraan (), want anders zou ik me misschien afvragen wat die andere, mindere gedetailleerde dingen daarachter voor euh... dingen zijn.
Dan heb je veel geluk gehad want toen ik daar geweest ben stonden we in het donker al voor de poort te schuiven mét horden toeristen die ook al uit bed waren
...
Ik denk het wel.
We waren bij de eersten om binnen te mogen.
En dan een spurtje naar de Taj natuurlijk.
Inderdaad, rond de Taj zijn alleen electrische voertuigen toegelaten.
Bedankt voor de info
Ik heb dat nu ook voor de eerste keer meegemaakt. In Guilin rijden alleen electrische brommers rond en da's een heel goeie zaak want dat is daar ook een serieuze mierennest op de baan (één nadeel : je hoort ze niet komen)
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment