Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
urban ziekenhuis
Collapse
X
-
-
Re: urban ziekenhuis
Hmm, ik mis behoorlijk wat scherpte. Het lijkt erop dat je foto uit de losse hand genomen hebt. Indien dat correct is had je had beter je ISO omhoog gehaald of gewoon een statief meegenomen. Er treden ook behoorlijk wat jpeg artifacts op, vooral in de gele gebied links valt het op. Dit heeft te maken met een foutieve jpg-compressie.
Het geheel staat bovendien ook behoorlijk scheef.
De sfeer en het licht van de foto is wel leuk, maar de uitwerking kon véél beter. Om eerlijk te zijn vind ik het niet showcase-waardig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertB Bekijk berichtHmm, ik mis behoorlijk wat scherpte. Het lijkt erop dat je foto uit de losse hand genomen hebt. Indien dat correct is had je had beter je ISO omhoog gehaald of gewoon een statief meegenomen. Er treden ook behoorlijk wat jpeg artifacts op, vooral in de gele gebied links valt het op. Dit heeft te maken met een foutieve jpg-compressie.
Het geheel staat bovendien ook behoorlijk scheef.
De sfeer en het licht van de foto is wel leuk, maar de uitwerking kon véél beter. Om eerlijk te zijn vind ik het niet showcase-waardig.
Comment
-
Toch is dat voor mij een zeer behoorlijk geslaagde urbanfoto. (maar wie ben ik dan wel)Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtQua sfeer en belichting is het een dikke yes.
Qua scherpte zou het zeker nog beter kunnen.
denk dat het probleem nu van de baan is .
Comment
Comment