Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind hem mooi geslaagd!
enige wat nog te proberen valt is wat met contrasten te spelen - wellicht valt hier een tikje meer pit en kleur uit te halen. (voor mij dus een beetje flets)
Ik vind deze ook geslaagd.
Wat ik mooi vind in deze foto is dat de gebouwen steeds hoger worden naar het midden toe en dan een hoogtepunt kent in de witte toren.
PS: de contrasten zien er op mijn scherm op het eerste zicht ook goed uit. De witte toren kan zich goed onderscheiden van de achtergrond.
Alleen gaat op dit formaat je handtekening met het gros van de aandacht lopen...
Klopt, ik dacht net hetzelfde. De plaat zelf is wondermooi, maar vanwege het rode licht en (vooral?) de handtekening ziet de rechteronderhoek er nogal rommelig uit. En dat is zonde op zo'n mooie foto!
“ Your first 10,000 photographs are your worst. – Henri Cartier-Bresson
Klopt, ik dacht net hetzelfde. De plaat zelf is wondermooi, maar vanwege het rode licht en (vooral?) de handtekening ziet de rechteronderhoek er nogal rommelig uit. En dat is zonde op zo'n mooie foto!
Groot gelijk, ik heb men handtekening eraf gehaald.
Dit zou een bijzonder mooie muurposter kunnen zijn.
Heel knap die belichting en vooral, alle gebouwen staan kaarsrecht.
Enig minpuntje evenwel, en dit is te verhelpen, de foto mist scherpte.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Dit zou een bijzonder mooie muurposter kunnen zijn.
Heel knap die belichting en vooral, alle gebouwen staan kaarsrecht.
Enig minpuntje evenwel, en dit is te verhelpen, de foto mist scherpte.
Grtz, RF
Bedankt !
Ik heb deze op 2 meter afgeprint en hij komt bij ons in de living te hangen.
Over de scherpte, die is op groot formaat perfect inorde (het is een panorama van 13 foto's), maar bij het verkleinen naar 900px heb ik geen verscherping toegepast, wat eigenlijk zou moeten bij dit soort foto's.
Comment