Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik kan 'm natuurlijk rechtzetten (hij was een beetje scheef, en ik heb 'm met opzet schever gezet ). Het gaf m.i. beter het standpunt weer van een naderend vliegtuig dat wil landen...(zie ook de titel). Eerder een foto met een knipoog dus, maar moet ik 'm daarvoor perse in het onderdeel 'FotoFun' zetten ?.
Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db And why do we fall, Bruce?
Ik kan 'm natuurlijk rechtzetten (hij was een beetje scheef, en ik heb 'm met opzet schever gezet ). Het gaf m.i. beter het standpunt weer van een naderend vliegtuig dat wil landen...(zie ook de titel). Eerder een foto met een knipoog dus, maar moet ik 'm daarvoor perse in het onderdeel 'FotoFun' zetten ?.
Sorry, maar het schuine standpunt heeft absoluut geen enkele meerwaarde bij deze foto. Even rechttrekken, bijcroppen en je hebt een veel mooiere foto waar niets op aan te merken valt!!
Last edited by BertB; 1 juli 2011, 00:52.
Reden: Spelfout
Sorry, maar het schuine standpunt heeft absoluut geen enkele meerwaarde bij deze foto. Even rechttrekken, bijcroppen en je hebt een veel mooiere foto waar niets op aan te merken valt!!
Mijn idee
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Ook mijn idee!
Overigens tezamen met de titel vind ik het wel leuk, maar dan.... dan had ik graag ook een schaduw van de vliegtuig op het plein willen zien!
Comment