Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Volgens mij mag je in showcase maar 1 foto plaatsen, dus ik zou die 2e weghalen want de eerste is duidelijk de beste
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de foto niet helemaal symmetrisch is, door die balk rechts. Daar kan je natuurlijk niets aan doen, maar in zo'n geval zou ik toch overwegen om vals te spelen en de linkerhelft te spiegelen. T'is maar een idee.
Zowieso is het een mooie plaat!
Specialeke en heel goed geslaagd. Niets aan doen en zeker niet VALS spelen (hoe komt ier erbij)
Perfecte symetrie ook al is de ene helft niet helemaal dezelfde als de andere.
...
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de foto niet helemaal symmetrisch is, door die balk rechts. Daar kan je natuurlijk niets aan doen, maar in zo'n geval zou ik toch overwegen om vals te spelen en de linkerhelft te spiegelen. T'is maar een idee.
Zowieso is het een mooie plaat!
Ik heb toch de neiging om me aan te sluiten bij BertB.
Ik heb tweemaal met je foto gesjoemeld (links/links en rechts/rechts) en ik vind de foto volledig symmetrisch toch mooier.
Is het toegestaan om bewerkingen van foto's te posten om forumleden een andere kijk te geven op een foto of word dat niet geapprecieerd?
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Ik ben blij dat je ze ook mooi vind, een mooie les voor mezelf als beginner (en misschien ook voor anderen) dat "sjoemelen" met een foto niet altijd slecht hoeft te zijn. Hopelijk kan je hier extra inspiratie uithalen wat toch de bedoeling is van een forum als dit.
De perronnummers springen er door het blauw nogal uit dus om het geloofwaardig te houden moest ik die wel aanpassen.
Een combinatie van de twee zou eigenlijk nog het mooiste zijn denk ik, de helderheid van de eerste met de gebogen balken in de tweede.
Comment