Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeche XXL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zeche XXL

    Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
    Paul, ik wil hier zeker geen discussie losweken over Showcase, kritiek, schuin, ... enzovoort.
    Natuurlijk hoort kritiek in Showcase en ik heb daar ook niks tegen, integendeel.
    Maar; een tijdje geleden heeft een BD lid mij terloops gezegd dat hij geen "schuine" foto's meer ging posten omdat hij daar telkens kritiek op kreeg.
    Vandaar mijn reactie want ik zou het zeer jammer vinden als dat hier weer gebeurde.

    Groeten, Bert
    Dag Bert

    Sta me toe om te zeggen dat we het volledig eens zijn hierover. Ik ken zelf ook twee voormalige BD leden die er omwille van dergelijke redenen hier mee gestopt zijn en dat is erg jammer. Bovendien weet ik maar al te goed wat Lily fototechnisch in haar mars heeft, vandaar dat ik al eerder zei dat ik vermoedde dat de opstelling bewust was gemaakt.
    In feite vind ik deze foto erg fascinerend, ik denk dat ik nooit eerder zo lang op een foto heb gekeken hier op BD.

    Comment


    • #17
      Re: Zeche XXL

      Kleurtjes, scherpte en compo zijn top! En het schuine geeft voor mij persoonlijk een leuke meerwaarde. Knap plaatje!
      Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

      Mijn Flickr pagina

      Comment


      • #18
        Re: Zeche XXL

        Het schuine werkt perfect in deze foto!
        Knappe foto, mooie kleuren, straffe lijnen. Ik zou het spoor zo naar buiten toe volgen met mijn ogen.
        EMBLEMATA.BE
        http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

        Comment


        • #19
          Re: Zeche XXL

          Er is op het forum al te veel "eenheidsworst" te zien. Dus graag wat meer eigengereidheid, vooral als het zeer vakkundig is uitgevoerd.
          Dus graag wat meer van dit soort pareltjes en laat je vooral niet afschrikken door (en nu overdrijf ik) de inquisitoren van het forum.
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #20
            Re: Zeche XXL

            Voor mij stoort het schuine ook. Zeker omdat er een lijnenspel in het beeld zit, wordt het schuine nog eens extra benadruk waardoor de focus op het beeld zelf op de achtergrond verdwijnt. Kijk maar eens waarover heel de discussie hier gaat, niet over het beeld maar over het schuine. Ofwel ga je bij zulke opname voor extremer schuin dan voor schuin dat een beetje schuin is
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

            Comment

            Working...
            X