Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Toch wel een beetje een spooky beeld, waarbij je kan fantaseren tot je maag zich keert.
Natuurlijk kun je dan nog wat meer fantaseren, dan zit je maag meteen weer goed, maar
toch...
mooi! persoonlijk zou ik een tikkeltje meer links gaan staan zodat er links en rechts van de deurstijl evenveel tegeltjes te zien zouden zijn. Ook zou ik linksachter op de grond het rode voorwerp verwijderen en het beeld wat rechttrekken, volgens mij staat het een beetje scheef (kan ook aan mij liggen, het was een beetje laat gisteren :-) )
Voor mij graag meer van dat
Maar ik denk ook dat hij nog beter zou zijn als de deurstijlen werden rechtgezet. Zeker aan de linkerkant valt dat op mede door de tegeltjes.
Voor mij graag meer van dat
Maar ik denk ook dat hij nog beter zou zijn als de deurstijlen werden rechtgezet. Zeker aan de linkerkant valt dat op mede door de tegeltjes.
mooi! persoonlijk zou ik een tikkeltje meer links gaan staan zodat er links en rechts van de deurstijl evenveel tegeltjes te zien zouden zijn. Ook zou ik linksachter op de grond het rode voorwerp verwijderen en het beeld wat rechttrekken, volgens mij staat het een beetje scheef (kan ook aan mij liggen, het was een beetje laat gisteren :-) )
Ik kom steeds weer op deze foto terecht Ook nu weer. Echt prachtig.
Ik zit me momenteel af te vragen wat een uitsnede zou kunnen teweeg brengen, ik bedoel enkel de deuren, met een hogere geometrische symmetrie/kleuren asymmetrie.
Maar ik pruts niet graag aan andermans foto's
Ik kom steeds weer op deze foto terecht Ook nu weer. Echt prachtig.
Ik zit me momenteel af te vragen wat een uitsnede zou kunnen teweeg brengen, ik bedoel enkel de deuren, met een hogere geometrische symmetrie/kleuren asymmetrie.
Maar ik pruts niet graag aan andermans foto's
Comment