Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is het plafond van een oude papierfabriek, vandaar mijn twijfel bij architectuur.
Het valt verdorie niet mee om bij weinig licht, zonder statief en al rechtstaand te fotograferen pal boven je hoofd. Ik heb normaliter wel een vaste hand maar dit viel toch tegen
..........
Het valt verdorie niet mee om bij weinig licht, zonder statief en al rechtstaand te fotograferen pal boven je hoofd. Ik heb normaliter wel een vaste hand maar dit viel toch tegen
Maakt toch niet uit: door de modder op een festivalwei of voor een motocross, op je buik in het natte gras voor een insect, tussen het spinrag, of op ne vuile fabrieksvloer waar in geen 50 jaar gekuist is. So?
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Comment