Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind ze juist heel erg veel vertellen.
Plafonds als deze hebben vaak eeuwen op de mensen neer gekeken, niet de aandacht krijgend die ze waardig zijn. Voor mij zijn het ware kunstwerken.
Dat je die dan ook perfect in beeld dient te nemen om hun ware schoonheid te laten uitkomen, is niet meer dan logisch. Presenteer het als een schilderij, en de mensen zullen het wél bekijken.
Dat heb je met deze foto zeker mooi gedaan.
ik denk dat we het over twee verschillende dingen hebben.
akkoord dat de plafonds ons veel kunnen vertellen, net zoals oude muren bijvoorbeeld.
maar ik bedoel de FOTO ervan, die vertelt me weinig.
jij hebt het over het afgebeelde onderwerp, ik doel op de foto als artistiek medium.
er is hier weinig inbreng, noch interpretatie van de fotograaf.
zijn inbreng beperkt zich tot het perfect positioneren van de camera, en ik moet zeggen dat dit wel goed gedaan is bij dit beeld.
Heel goede uitvoering.
Je mag er wel bijvertellen dat dit de abdij van Grimbergen is.
Dit voor het geval andere mensen dit ook zouden willen fotograferen.
Ook kunnen ze dan zien dat de foto is " As it is ".
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Heel goede uitvoering.
Je mag er wel bijvertellen dat dit de abdij van Grimbergen is.
Dit voor het geval andere mensen dit ook zouden willen fotograferen.
Ook kunnen ze dan zien dat de foto is " As it is ".
Niet aan gedacht , maar de volgende keer zal ik de locatie erbij zetten . Merci voor de tip
Comment