Het bassin voor de ingang van het Marina Bay Sands Shopping Centre wordt een beetje gebruikt als de Trevi Fontein. Men gooit er muntjes in voor good luck en wie goed mikt kan de waterafvoer passen. Het geld en het (regenwater)water komen terecht in een onderliggend kanaal waar je sampa tochtjes kunt maken doorheen het gigantische shopping centre....beetje crazy....bootje varen in een shopping centre. Het wordt nog spectaculairder als ze water pompen in het bassin en het water, wervelend gelijk een leeglopend bad, als een waterval naar beneden stort in het kanaal eronder
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marina Bay Sands Mall
Collapse
X
-
-
Re: Marina Bay Sands Mall
Bedankt Ik kom van CS3 en heb sinds kort CS5. Da's een hele verbetering om belichtingscorrecties toe te passen in Camera Raw met behulp van de Adjustment Brush. Daar kan je zo mee fijn tunen...dat was in mijn vorige versie zo evident niet...ik vind dat een hele verbetering tov van CS3...cool zeg. Ik doe nu bijna alles in camera RAW."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtSprookjesachtige kleurtjes , hetlijkt wel een scène uit een science fiction film ( maar dan eentje uit de Dysney stal bv. )
Was dit zo , of schuilt hier een bepaalde bewerking achter ( die ik wel kan smaken )?
Walter
Aan iedereen bedankt voor de lovende commentaar"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Heel mooi beeld. Dynamisch en toch evenwichtig
L.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk berichtEigenlijk jammer dat al die mensen rondlopen want zonder mensen zou het nor surrealistischer zijn geweest!
Toch blij dat dit plaatje in de smaak blijkt te vallen. Dat doet altijd deugd. Bedankt hé mensen"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Die is heel mooi, zachte kleuren,Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
Comment