de eye catcher van Singapore gereflecteerd in de ramen van het gloednieuwe ArtScienceMuseum
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
dubbele reflectie Marina Bay Bay Sands
Collapse
X
-
-
Re: dubbele reflectie Marina Bay Bay Sands
Ik zat me zo te concentreren op de reflectie van het glas in het water, dat ik Marina pas even later voor de spiegel zag staan
Veel te zien en toch niet overdadig of druk. Boeiende foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk zou bijna durven roepen...H.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtDaar voeg ik een O aan toe...
Comment
-
tis wel mooi gedaan maar voor mij veeel te druk hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Is wel wat druk , maar creatief mooiNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtAls vastleggen van een knap staaltje architectuur kan dit zeker tellen.
Doch vind ik ook de compositie te druk en had de belichting stukken beter kunnen zijn.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtAls vastleggen van een knap staaltje architectuur kan dit zeker tellen.
Doch vind ik ook de compositie te druk en had de belichting stukken beter kunnen zijn.
Comment
-
't was tegenlicht. Altijd een hele uitdaging om geen uitgebrande lucht te hebben en toch nog detail te houden in de schaduw ook. Op een ander tijdstip zou de Sands in de schaduw gezeten hebben en zulk geen reflectie opgeleverd hebben, denk ik.
Misschien dat er meer uit te halen was met een belichtingsbracketing en fotomatix maar ik hou het simpel en werk slechts met één RAW foto, waar ik dan het beste probeer uit te halen met behulp van Camera RAW en photoshop.Ik denk dat ik het op die manier niet beter kan.
Allen bedankt voor de feedback"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
Comment