Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hong Kong by night #2
Collapse
X
-
-
Re: Hong Kong by night #2
Ik vond de eerste beter (die stond dan ook in de Hof ).
Het fish eye effect vind ik een beetje te overheersend hier.
Maar aangezien fotografen graag met lichtjes spelen, heeft deze foto ook zijn sterke kanten.
Comment
-
bedankt. heb er al eindeloos mee geprutst in PS, kleuren aanpassen etc. uiteindelijk maar bij deze versie gelaten, ben er wel tevreden mee. al heb ik de indruk dat ik de onerkant niet 100% scherp krijg.
Comment
-
leuk effect, goed geprutst. Alleen het donkere gedeelte rechtsonder stoort me een beetje. Kun je dat niet wat oplichten ? (het licht aanpassen bedoel ik)
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMango achtig.
Over het fisheye effect denk ik nog ff na. (niet zo mijn ding maar het past hier wel)
De belichting en de sfeer zitten imo prima zo.
Comment
-
Tja het fisheye effect ... ieder zijn smaak natuurlijk maar ik vind het een van mijn beste 500-euro investeringen ooit. Hou er enorm van om 's nachts rond te lopen met die lens in grote steden.
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtleuk effect, goed geprutst. Alleen het donkere gedeelte rechtsonder stoort me een beetje. Kun je dat niet wat oplichten ? (het licht aanpassen bedoel ik)
Groeten, Bert
Comment
Comment