Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik dacht eerst "dit is geen foto" maar u heeft het mooi bewerkt moet ik zeggen. Ik hoop ooit ook dit soort fotos te maken. Hoe bent u daar binnen geraakt?
Tja, smaken verschillen.
Compositie is goed maar de bewerking is, wat mij betreft, overdreven.
Het lijkt wel een ongeschreven wet dat urban foto's een over-the-top HDR bewerking moeten hebben. Ik vraag mij nog steeds af waarom.
Ik dacht eerst "dit is geen foto" maar u heeft het mooi bewerkt moet ik zeggen. Ik hoop ooit ook dit soort fotos te maken. Hoe bent u daar binnen geraakt?
Waarschijnlijk over den draad en dan door een kapot venster
Oorspronkelijk geplaatst door Jos GruythuysenBekijk bericht
Het lijkt wel een ongeschreven wet dat urban foto's een over-the-top HDR bewerking moeten hebben. Ik vraag mij nog steeds af waarom.
Een mogelijke verklaring is dat de lichtomstandigheden nogal eens onwerkzaam zijn door het tegenlicht en aangezien vrijwel niemand in dat milieu een flits gebruikt.....
Powerstation Pi? Uhmmm nee (of je moet een spelfout gemaakt hebben)
Flitser? Nooit...ik heb er zelfs niet 1tje. Is leuk voor in een studio , maar je krijgt er een vlak resultaat van. (of je moet met komplete softboxen en slaveflashes gaan slepen , maar dat gaat je echt niet lukken met dit soort lokaties...)
bij deze vind ikhet hdr effect het best passen ... knap gedaan ... complimenten
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Waarschijnlijk over den draad en dan door een kapot venster
ja
Alle Bouk, voor iemand die altijd op zee is geweest
Een mogelijke verklaring is dat de lichtomstandigheden nogal eens onwerkzaam zijn door het tegenlicht en aangezien vrijwel niemand in dat milieu een flits gebruikt.....
Comment