Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit zou ik jammer vinden, dat hier niet meer reacties op komen.
Mooi tafereel.
De onscherpte van de dame stoort mij niet (daar zullen anderen wel over vallen, ze vallen maar...). Wat wel jammer is, scheef, en wel een algemeen gevoel van scherpte in de foto. Hoogstwaarschijnlijk een te lage sluitertijd (binnen). Nu zie ik F8, 1s en iso 200.
Gezien de afstand kom je er net met F8, die ISO kon echter hoger om je sluitertijd te verkorten.
Mijn gedacht hé. De sfeer is dus 't is een foto waard.
Foto staat recht hoor (zie kachel en schouw), de muren zijn scheef. En dat is ook net de pointe van de plek waar dit genomen is. Maar je hebt wel gelijk dat er daardoor een scheef gevoel ontstaat.
vind het jammer dat de dame net bewoog.
ook jammer dat er van het vuur in de haard niet veel overblijft door de gebruikte trage sluitertijd.
zou een leuk en intiem plaatje kunnen zijn als; er meer met de omstandigheden en camerainstelling rekening was gehouden.
grt,bouk.
Comment