Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het spaarzame licht door het raam wel mooi, maar volgens mij is het een vroegere
versie van het looprek, nu waarschijnlijk in de steek gelaten. Eigenaar naar de hemel. Het
is een mooi verhaal.
Achter de muren schuilt veel verdriet
soms het gevolg van een kapotte fysiek
of misschien sturen de hersenen niet aan
kan je alleen lopen met dergelijk amalgaan.
Hoe inventief kunnen de mensen zijn
om te ontsnappen aan het chagrijn
van een beperking van lichaam of geest
dit amechtige vreselijk vernietigend beest.
Zij staat daar, zinnebeeld van een verleden
oude mechaniek maar eigenlijk erg heden
die ondersteuningskar,mobiliteitssymbool
wie was hiermee op den dool?
Verdriet van gisteren , verdriet van vandaag
geniet van het nu, het leven is niet traag.
het minste gaatje en het levenswater vloeit weg
wij hebben geluk, zij hebben pech!
Ik had de stoel een beetje naar voren getrokken. Daarbij een ietske méér belichting in de donkere gedeelten zodat de details wat duidelijker uit komen. Let wel: geen bonk licht er op hè...!
Een leuk tafereel om nog eens terug te gaan!
Achter de muren schuilt veel verdriet
soms het gevolg van een kapotte fysiek
of misschien sturen de hersenen niet aan
kan je alleen lopen met dergelijk amalgaan.
Hoe inventief kunnen de mensen zijn
om te ontsnappen aan het chagrijn
van een beperking van lichaam of geest
dit amechtige vreselijk vernietigend beest.
Zij staat daar, zinnebeeld van een verleden
oude mechaniek maar eigenlijk erg heden
die ondersteuningskar,mobiliteitssymbool
wie was hiermee op den dool?
Verdriet van gisteren , verdriet van vandaag
geniet van het nu, het leven is niet traag.
het minste gaatje en het levenswater vloeit weg
wij hebben geluk, zij hebben pech!
Nu ja, het blijft telkens een stap in mijn fantasie nemen telkens ik een urbex-avontuur aanga.
Een ziekenhuis is niet meer een gewoon een ziekenhuis maar een plek waar zielen ronddwalen. Een plek waar rust en onrust met elkaar in het gevecht gaan.
Ik had de stoel een beetje naar voren getrokken. Daarbij een ietske méér belichting in de donkere gedeelten zodat de details wat duidelijker uit komen. Let wel: geen bonk licht er op hè...!
Een leuk tafereel om nog eens terug te gaan!
Ik zou hem net meer naar achter hebben getrokken als ik hem zo weer zie. Zodat hij volledig tegen de muur valt (achtergrond). Nu valt een deel van de kar weg in de raam, of toch, de kader ervan.
Comment