Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Architectonisch stelt dit niet veel voor, maar wel een mooie avond-opname van de zacht
gepoederde wangetjes van onze oude dame.
Bedankt doudeke, ik wist nie goed waar deze foto te plaatsen. Dacht dat het nog het beste hier in architectuur paste.
Altijd leuk als er toch een rectie op je foto komt
Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens Mijn foto site
mooi shot, wat mij weer aan een heerlijk etenje doet denken tijdens de vakantie daar in Brugge
Had ik toen geweten dat jij kwam, had ik de rode loper uitgerold.
Omdat de architectuur voor het grootste gedeelte wordt bepaald door de kerstversiering,
had je hem misschien beter bij "Mensen & Straatfotografie" geplaatst?
Heel mooi, maar ik zou hem wel nog een graad of 2/3 draaien. Zet bv de onderkant van de huizen perfect horizontaal.
@FotoDirk: ik begrijp wat je bedoeld om de onderkant van de huizen horizontaal te zetten, maar dan staan de gevels niet meer horizontaal.
En daar op de markt te Brugge ligt de wegbedekking echt niet altijd perfect horizontaal Dit kun je goed zien door de dorpels in de deuropeningen met elkaar te vergelijken. Dus die scheve onderkant van de huizen is een getrouwe weergave van de werkelijkheid. Daarom heb ik het zo gelaten.
Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens Mijn foto site
Comment