Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk om naar te kijken, goed gedaan, maar beetje weinig met architectuur te maken hé?
Dit gebeuren grijpt plaats in Peru, waar bijna iedere dag een feestdag is.
Optochten, corso's, e.d. ontaarden er snel in carnavalsfeer.
Het is een mengeling van katholieke rites met inca-restanten. Alles in een kader van thee met colablaadjes, hallucinogene hersendrugs, massahilariteit, e.d. Het contact met de realiteit gaat snel verloren.
Al die elementen heb ik geprobeerd om in deze posting vast te leggen.Vandaar ook de verwijzing naar L.S.D.
Het is dan ook moeilijk om een gepast forumonderdeel uit te kiezen. Het bevat elementen van landschap, architectuur, abstract en mensen.
Mss is het zelfs te plaatsen in bewerkingen. Laat mod maar beslissen waar het best thuis hoort.
Dank voor de belangstelling.
Zo nu en dan, en eigenlijk steeds vaker, mijn kijk op de mallemolen die we wereld noemen.
Fraai shot en kijk op, zoveel is zeker.
(Titel begrijp ik wel niet zo best. Ik dacht dat de heer Lennon altijd heeft volgehouden dat
hij op het idee kwam door een tekening van zoontje Julian, die een klasgenootje (Lucy)
had getekend en daarboven stond: Lucy in the Sky with Diamonds. LSD, oeps...)
hij op het idee kwam door een tekening van zoontje Julian, die een klasgenootje (Lucy)
had getekend en daarboven stond: Lucy in the Sky with Diamonds. LSD, oeps...)
lucy with diamonds zou erboven gestaan hebben, maar kleine Julian tekende geen horizonlijn, waardoor Lucy in the sky was. (Volgens Sir George Martin in de documentaire)
ondertussen is t buikske beter en kan ik eens rustig kijken. Ik vind het wel een mooi beeld
Comment