Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Antwerpen C HDR
Collapse
X
-
-
Re: Antwerpen C HDR
Knappe foto, maar wat mij betreft had hij meer symetrisch mogen zijn en zouden de lijnen op de vloer recht mogen lopen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door iceman Bekijk berichtDeze is beter dan die van Devid
zoals je kan zien zijn hier geen uitgebrande plekken in de ramen , dus het kan wel degelijk
maar hier vind ik naar mijn smaak te licht en met wel nog uitgebrande delen (zelf in de muur)
nog iets minder fel en iets meer symmetisch en dit was een toppermijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
-
Het is idd leuk om foto's te vergelijken, maar ik ben nog steeds van mening dat iedere foto voor iemand anders niet dezelfde waarde heeft, dat is hier al veel gebleken, en ook normaal denk ik.
Maar iedereen die hier foto's post doet zijn best naar zijn eigen kunnen
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtbest leuk om foto's te vergelijken,
maar hier vind ik naar mijn smaak te licht en met wel nog uitgebrande delen (zelf in de muur)
nog iets minder fel en iets meer symmetisch en dit was een topperGroetjes Rudy
Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM
Comment
-
Zeer mooie beeld en goede HDR
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
Comment