![](http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/17_IMG_7346.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wallpaper
Collapse
X
-
-
-
Re: Wallpaper
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtAlweer de mooie kleuren van Dama, en een mooie compo bovenop.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
LoL
Ziet er wat arabisch uit he ?
Is het "binnenwerk" van dit http://forum.belgiumdigital.com/f47/chateau-340324.html
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichturbex in marokko?
Comment
-
-
-
Heb ook nog een foto gezien van jouw hand van de voorzijde die blijkbaar volledig dicht gegroeid is met bomen en struiken die nog niet te zien waren op mijn net geplaatste hdr versie van de voorkant die datteerd van nov 2009. Het kan blijkbaar snel veranderen op Urbex locaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Werner VS Neo Bekijk berichtHeb ook nog een foto gezien van jouw hand van de voorzijde die blijkbaar volledig dicht gegroeid is met bomen en struiken die nog niet te zien waren op mijn net geplaatste hdr versie van de voorkant die datteerd van nov 2009. Het kan blijkbaar snel veranderen op Urbex locaties.
Comment
-
Heb het net ook gezienOorspronkelijk geplaatst door Werner VS Neo Bekijk berichtLOL ik zie net dat ze er bij mij ook op staan maar ze staan kaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtAlweer de mooie kleuren van Dama, en een mooie compo bovenop.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties iedereen
Inderdaad, daar ging het omBedankt
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk berichtMooi foto met bijpassende titel,
Zelfs het stalenboek ligt ernog
Comment
Comment