Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt vor je eerlijke mening...
Ik weet alleen niet met mijn minimale CS kennis hoe ik dat moet doen..
Als er iemand mij een kliene tutorila kan maken ...graag...
En liefst in mensen taal en in het nederlands want mijne is in NL..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het zeelieden monument. Ik had het graag in zijn geheel gezien, want die bovenste alleen
lijkt zich in al zijn arrogantie af te vragen waar die verdomde vissers blijven. Terwijl het
monument eigenlijk wil zeggen dat die zeeman bovenaan trots is en met vol vertrouwen
de toekomst tegemoet ziet. De treurende zeeman beneden rouwt om het verlies van zijn
makkers.
Toch is het een mooie foto.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bedankt vor je eerlijke mening...
Ik weet alleen niet met mijn minimale CS kennis hoe ik dat moet doen..
Als er iemand mij een kliene tutorila kan maken ...graag...
En liefst in mensen taal en in het nederlands want mijne is in NL..
ik weet niet hoe je gewerkt hebt maar ruis toevoegen verminderd het "banding" effect.
Ik vind de compo ook goed hoor hij staat er als gezag voerder boven op ZIJN voetstuk.
En juist door een groter deel van het voetstuk op de foto tezetten lijkt hij of hij nog meer gezag heeft en er echt ''boven'' staat.
Ik weet niet of ik dit zo kan zeggen en jullie mij precies begrijpen zonder afbreuk op jullie opbouwende kritiek te doen
Ik ken het beeld verder niet dus weet niet wat er in de buurt staat ofzo dus in sommige commentaren zeggen voor mij niks en dus eigenlijk ook niet over de foto opzich zelf?
Ik ken het beeld verder niet dus weet niet wat er in de buurt staat ofzo dus in sommige commentaren zeggen voor mij niks en dus eigenlijk ook niet over de foto opzich zelf?[/SIZE]
Onze vriend Doudeke heeft nogtans goed beschreven waarom het standbeeld er staat...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind het goed zo. met cirkels zelfs.
het doet me erg denken aan iets uit de klassieke fil. Vat het trouwens niet fout op, maar dit zou zo weggelopen kunnen zijn uit Olympia!
Comment