Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zag hier nu net nogal kubistische wenkbrauwen, ogen, flaporen ...
maar dan onderaan is de neus en de mond weg
Misschien al de grond ingezakt in de loop der jaren
ik zag hier nu net nogal kubistische wenkbrauwen, ogen, flaporen ...
maar dan onderaan is de neus en de mond weg
Misschien al de grond ingezakt in de loop der jaren
frans
Jou mening hé Frans. Ik vraag me af waarom daar grond zou bij moeten bij dergelijke détail opname ?
Bedankt voor je respons.
Ik heb nergens gezegd dat daar grond bij moest, wel waar mijne fantasie stopte
frans
Oké, mis begrepen dan. Ik heb altijd waardering voor mensen met fantasie ook al zijn dat koppigaards maar eens die koppigheid doorbroken zijn dit interessante en best humoristische personen !!!
Mooie kleuren, maar de opzet (symmetrie) net gemist. Hoewel ik vrees dat er voor symmetrie in die tijd geen tijd was.
Misschien ben ik al moe van het vele foto's bekijken, maar ik mis scherpte, diepgang.
Mooie kleuren, maar de opzet (symmetrie) net gemist. Hoewel ik vrees dat er voor symmetrie in die tijd geen tijd was.
Misschien ben ik al moe van het vele foto's bekijken, maar ik mis scherpte, diepgang.
1- Kleuren waren of zijn nog wat harder, heb ze wat teruggetrokken.
2- Symmetrie kan ik niet missen, die balken zijn zo en hebt in feite zelf beantwoordt.
3- Diepgang in dergelijke opname begrijp ik niet en onscherp is ie in geen geval.
Bedankt voor de reacties, meestal interessant
Comment