Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hmm... een speciaal beeld die uitnodigd om wat langer te blijven kijken.
Maar als je dat doet, komen er toch een paar (schoonheids-)foutjes bovendrijven.
De ghosting van de middelste lantarenpaal, de shifts in sommige lantarenpalen op de achtergrond en de reaktie van de blending daarop.
Maar qua compositie kan ik het vreed smaken en ik hou van de dreiging die uitgaat van de wolkenmassa;
zeer boeien beeld en mooie wolkenpartij
zou persoonlijk het roodkanaal een beetje dichtschroeven .En een beetje geel er bij
komt de diepte van de foto ten goede voor de wolken aan de horizon .
zou dit toch eens proberen . Is die voor mij af dan
Hmm... een speciaal beeld die uitnodigd om wat langer te blijven kijken.
Maar als je dat doet, komen er toch een paar (schoonheids-)foutjes bovendrijven.
De ghosting van de middelste lantarenpaal, de shifts in sommige lantarenpalen op de achtergrond en de reaktie van de blending daarop.
Maar qua compositie kan ik het vreed smaken en ik hou van de dreiging die uitgaat van de wolkenmassa;
het is inderdaad wel zonde van die schoonheidsfoutjes
zeer boeien beeld en mooie wolkenpartij
zou persoonlijk het roodkanaal een beetje dichtschroeven .En een beetje geel er bij
komt de diepte van de foto ten goede voor de wolken aan de horizon .
zou dit toch eens proberen . Is die voor mij af dan
groeten steven
helemaal mee eens. De kleur van de rails doet afbreuk aan de foto.
Nog een infootje;het complex is sinds 1996 niet meer in gebruik , dus de rails is geheel verroest , verklaard de kleur.Snap wel dat de puristen onder jullie de rails liever in een metaalkleur zien....
Oorspronkelijk geplaatst door Industrial63Bekijk bericht
Nog een infootje;het complex is sinds 1996 niet meer in gebruik , dus de rails is geheel verroest , verklaard de kleur.Snap wel dat de puristen onder jullie de rails liever in een metaalkleur zien....
Denk dat het zelfs niet over de puristen gaat... akkoord met het feit dat de rails zijn verroest maar ze zien er heel rood uit en dat rood zet zich ook door op het koren in het gras en dat zal dan toch wel geel geweest zijn. verder zou ik hem ook nog even rechtzetten want dat is hij nu ook niet 100%
Comment