Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto is gemaakt met de MF Nikkor 15 mm 3.5 Ai-S, een prachtig objectief voor dit soort interieurs. In de nabewerking klein beetje Lucis Art gebruikt. Exif: 1/60. f4, 15 mm, Iso 2000.
Dank iedereen voor de reacties. Dit is inderdaad een superobjectief. Het is practisch vertekeningsvrij. Deze foto is tijdens een stadswandeling met forumleden van een ander fotoforum gemaakt en ik had dus geen statief bij me, omdat je daar anders een hele dag mee loopt te sjouwen.
Tot nu toe is het enige minpunt dat ik heb kunnen ontdekken de gevoeligheid voor flare. Als de zon schijnt of het licht, zoals hier in de kerk, door hoge ramen valt heb je heel vlug last van flare.
Comment