Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Viaduc de Millau

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Viaduc de Millau

Is dat nog fotografie ? Da's meer knippen en plakken.
    Hopelijk is die andere foto ook nog van KVP, anders zitten we straks nog met een nieuw geval Ann75
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
      Klopt.

ik zal het even ophelderen, ik had voor deze foto iets nodig uit een andere foto
      Van deze foto is de exif meegkomen, de foto is van dit jaar, gegevens als ik omschreef
      Dus zou bijvoorbeeld de lucht van een andere foto zijn?
      Ben daar ook al gepasseerd en voor het nemen van deze foto hoef je daar helemaal niet te overnachten. Zijn parkermogelijkheden genoeg om deze brug zo in beeld te brengen.
      Geef mij maar:

Forum voor het plaatsen van foto's van architectuur, urbex, en door de mens gemaakte constructies. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Da's andere koek. Deze is m.i. wel blijven overnachten.

Grtz

Louis
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        anders zitten we straks nog met een nieuw geval Ann75
        Jij durft wat te zeggen zeg
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

indd. een heel "gewaagd" commentaar

@topic: mooie foto, alleen jammer van afsluiting op voorgrond.Zelf al is het een combi van 2 foto's (niemand die het zag vooraleer je het zelf vermeldde ) dan nog is het een gesllagde opname imho
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
            indd. een heel "gewaagd" commentaar

@topic: mooie foto, alleen jammer van afsluiting op voorgrond.Zelf al is het een combi van 2 foto's (niemand die het zag vooraleer je het zelf vermeldde ) dan nog is het een gesllagde opname imho
            Zo is dat, ik wilde het niet vermelden, de exif verraadde het.
            Inderdaad is de lucht erin geshopt, lucht van een foto van MEZELF.

Ik heb ook foto's zonder het hek hoor maar wilde bij deze beginnen en het daarna opbouwen.
            Nu twijfel ik nog om de rest te plaatsen
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
              Jij durft wat te zeggen zeg
              Sorry, had eigenlijk deze smiley moeten zijn. Was zeker niet bedoeld als verdachtmaking.

Die lucht en de schaduwen van de auto's lijken me niet geheel synchroon, ik heb de indruk dat de zon in de lucht ergens links moet zitten, klopt dat ?
              Last edited by nete; 30 september 2010, 01:11.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
              X