Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik vind het zeker niet slecht, maar het panoramaformaat is volgens mij geen gelukkige keuze.
het ware beter geweest als er meer boomkruin op stond en zelfs nog een stukje lucht.
mooie zachte kleuren.
ik vind het zeker niet slecht, maar het panoramaformaat is volgens mij geen gelukkige keuze.
het ware beter geweest als er meer boomkruin op stond en zelfs nog een stukje lucht.
mooie zachte kleuren.
Mee eens.
grtjs Wim
"The important thing is not the camera but the eye..............
Bij straatfotografie had ik er heel wat kunnen bij verzinnen over die onneembare muur,
met je hoofd doodlopen op die muur, enzovoort. Bij architectuur is het iets te vrijblijvend
om echt te beklijven.
Omdat de lucht boven de muur wit was, heb ik er hem net afgesneden en ben ik tot dit panoformaat gekomen.
Het voetpad helde lichtjes af... vandaar dat de stoep er scheef op staat, anders staan de voegen scheef...
Het is idd niet echt architectuur, maar vond het menselijk gedeelte in de foto nogal klein om hem bij mensen te plaatsen, maar misschien hoorde hij daar idd beter thuis...
Comment