Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie zachte kleurtjes. Had ook mooi geweest als je ze frontaal genomen had denk ik.
(deze windows zijn gelukkig mooier dan deze van microsoft, maar dat doet niet ter zake)
De kleurtjes heel mooi, subtiel, weergegeven.
Voor mij is het gekozen standpunt wel goed maar ik zou hem een beetje naar links kiepen zodat de linkse ramen niet zo scheef staan of een perspectiefcorrectie toepassen.
Mooie zachte kleurtjes. Had ook mooi geweest als je ze frontaal genomen had denk ik.
(deze windows zijn gelukkig mooier dan deze van microsoft, maar dat doet niet ter zake)
mee eens, maar als je gaat kiepen (voorstel Berto) dan toch maar naar rechts.
grt,bouk.
Had hem zelf ook graag frontaal genomen.
Helaas was dit niet mogelijk vermits er een rivier voor lag
Naar mijn mening is hier met contrast en verzadiging gewerkt waardoor een knap en krachtige presentatie tot stand is gekomen "Subtiel" heeft voor mij een andere betekenis Prima foto met kleur en ritme waar ik van hou
Comment