Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel créatief hoor
Alleen daarom al een geslaagde plaat voor mij.
Ik heb de indruk dat het eerste gebouw wat achterover helt, vind dit wat storend.
De eerste lantaarn had er beter niet gestaan . Heb je nog meerdere opnamens gemaakt?
Bedankt voor de reactie's.
Ik heb inderdaad nog meerdere foto's genomen, maar dit was zo wat de beste.
Dat het eerste gebouwen iets overhelt kan wel zijn, maar ik heb aan de foto ook geen enkele perspectiefcorrectie gedaan.
Warre,
ik vind het spijtig van de karige reacties, want deze toch wel origineel van camerastandpunt, invloei en kijkhoek verdiend beter. Van mij alvast een dikke proficiat. Hoe langer ik kijk hoe beter
Ik vind het een hele goeie. Originele benadering, goed idee, goed uitgevoerd.
Zou wel even wat scheve lijntjes rechttrekken maar dat doet weinig afbreuk aan de foto.
Ik vind de rechterkant mooier dan de linker.
Rechts word je mee het beeld ingetrokken.
Ik zou de gebouwen durven wegcroppen, ok dan krijg je natuurlijk een heel andere foto.
Ik vind de rechterkant mooier dan de linker.
Rechts word je mee het beeld ingetrokken.
Ik zou de gebouwen durven wegcroppen, ok dan krijg je natuurlijk een heel andere foto.
Daar kan ik me in vinden. Vind het verder weleen zeer geslaagde foto.
Comment