Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoewel schuinsmarcheren en bisschop (of kardinaal wegens het rode kader) spontaan bepaalde connecties oproept heb ik wat moeite met dit verwrongen geheel. Technisch ongetwijfeld een huzarenstuk, maar het oogt toch...als een spannerke.
Tongeren en Tonvormig, het moet kunnen, maar kromme pilaren...
Ik vind dit een prachtplaat en van mij mag de rode kader blijven.
De vervormingen maken het plaatje speciaal. En inderdaad een passende titel. Zou zo uit een Science Fiction film kunnen komen.
Moet dat dan? Als ik het echt wou dan had ik dat wel allemaal rechtgetrokken maar deze opname heb ik uit de hand gemaakt en met 3 opnames op elkaar is het toch een bevrdigend resultaat vind ik..maar ik respecteer nu eenmaal soms niet de regeltjes..
Mij ging het om het effect...en daarom de titel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment