Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi moment afgewacht en het licht op de juiste plaats.
Mooi ritme van de stenen en een monumentale rechte lijn naar boven met als tegengewicht de horizontale...die nog eens tweemaal herhaald wordt ... en bovendien in de rij stenen verhonderdvoudigd...
De kijkrichting van de persoon als diagonaal...
... en netjes afgewerkt met lenscorrectie...
Klasse dus...
Groet.
Gils
heel knap gezien en mooi contrast tussen de donkere lucht en de witte stenen
Maar hier ben ik weer met bijsnijden 'k Vind hem persoonlijk nog dreigender als je het onderste balkon weglaat en het balkon met de persoon geen houvast heeft, maarja dit is mijn idee en 't is tenslote jou foto
Mooie foto, doe die Monique weg en het is een pracht plaatje!
edit: en die schaduw op de foto vind ik niet zo mooi. Hiermee bedoel ik de schaduw rechts, rechtsonder en onder op de witte band die afkomstig moet zijn van de foto...
En, en toch ... maar dat ben ik bovenaan de lucht weg boven het gebouw en onderaan alles weg tot enkel de persoon en zijn leefruimte namelijk het balkon.
Maar dan zitten we waarschijnlijk in de afdeling abstract
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het mooi vind en ik heb dus ook geen tips om het nog te
verbeteren. Het heeft iets glorieus en eenzaam, iets kleins en heel groots, iets dat dus
door mensen bedacht is.
Het maakt me droef en blij tegelijkertijd.
Comment