Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heylo....architectuur, daar heb ik nog niet veel smaak voor ontwikkeld (mijn gebrek) maar deze foto vind ik PRACHTIGHeerlijke symmetrie en prachtige kleuren. Bijzonder sterke foto!
Gefeliciteerd met de HOF
btw...ik zie het verschil duidelijk in de correctie van Berto en deze foto, maar juist door de tonvorming heeft deze foto iets speciaals voor me. Alles is net wat ronder...kan het niet uitleggen. Super!
Berto: bedankt voor je heerlijk duidelijke uitleg over de zoomlenzen...ik heb dat nooit geweten
Als Berto z'n bewerking wil centreren, dan is dit een handig trucje om de twee foto's te vergelijken:
Open dit draadje tweemaal, elk op een apart blad in Explorer 7 (of hoger). Een nieuw blad krijg je door de Ctrl-knop ingedrukt te houden, terwijl je in de index op het gewenste topic klikt.
Op het eerste blad scroll je de eerst ingezonden foto met de bovenzijde tot tegen de menubalk; op het tweede blad doe je hetzelfde met de bewerking.
En dan maar beurtelings klikken op die twee tabjes. Handig en leerzaam.
Comment