Tijdens de heenreis naar de Camargue even gestopt in Millau:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Millau by evening
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Millau by evening
Hartelijk dank voor de reactie!
Groetjes,
Marnik.
Comment
-
Om er inderdaad heel stil van te worden.
Gewoonweg indrukwekkend.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Schitterende compo van dit prachtig bouwwerkjeJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Indrukwekkend. Prachtig gedaan en ik denk dat je wel iets langer dan "even" gestopt bent.
Ik heb dat gevoel ook met die pijlers; staan een beetje naar links. Maar dat doet niks af aan de schitterende plaat.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Hartelijk dank voor de overvloedige nieuwe reacties!
Groetjes,
Marnik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtMaar de pijlers hellen voor mijn idee een beetje naar links, gevoelsmatig.
Ik vraag me af of je zoiets eventueel nog kan corrigeren.
De pijlers hellen inderdaad iets naar link, ik zou dit zéker even corrigeren, 5 sec werk.
Volgende week vertrek ik naar spanje en heb een overnachting bij deze brug in een hotel geboekt, speciaal om foto's te maken.
Nu ik dit gezien heb krijg ik er wel heel veel zin inNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
Comment