Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de compositie vind ik wel mooi, heel rustig beeld en die schaduwen in dat gras geven het toch wat dynamiek en geven heel mooi aan naar waar we moeten kijken.
Ik zou er graag een originele van zien, of toch een met een pak minder bewerking. Dit lijkt meer op 'ik kan niet schilderen, maar hou van schilderijen dus zal ik mijn foto's op een schilderij doen lijken'. Maar ik ben nu eenmaal een minimalist in nabewerking.
De zgn schaduw in het gras is inderdaad de richting van de grasmaaier.
Ik ben mij er ook volledig van bewust dat dit een zware HDR bewerking is en dat dit niet bij iedereen in de smaak zal vallen.
Zeggen dat je niet van HDR houdt of een "nabewerking-minimalist" bent zou ik graag vergelijken met een vegetariër die zegt dat hij geen vlees eet. Vrij voor de hand liggend dus, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen vlees eet ;-) als je snapt wat ik bedoel. No offence hé ;-)
Comment