Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik had er maar 2, maar ben deze avond nog eens terug gegaan. Iets vroeger, middenin het blauwe uur, en er zat nu stroming op de Leie. Geeft een totaal ander beeld ; en deze keer meer architectuur, en minder streetlife Het is de laatste hoor !
[CENTER] Geeft een totaal ander beeld ; en deze keer meer architectuur, en minder streetlife
Alsof die huizen, schouder aan schouder, hand in hand, niet mee luisteren naar al die vage
beloftes, die ronduit lelijke leugens en schone verhalen in het blauwe uur der belijdenis.
Mijn Gent, schoon Gent, een beetje lang weggeweest maar ik kom binnenkort je zomerse Gentse feestensfeer nog eens snuiven en deze foto doet je schoonheid alle eer aan, vooral de grote versie dan
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Mijn Gent, schoon Gent, een beetje lang weggeweest maar ik kom binnenkort je zomerse Gentse feestensfeer nog eens snuiven en deze foto doet je schoonheid alle eer aan, vooral de grote versie dan
Comment