Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begrijp inderdaad wel die knipoog naar Dr.Who, maar vind het geheel ook niet echt mooi. Zou het alleszins meer rechttrekken, denk ik, en zeker de hoek van dat gebouw links laten verdwijnen. Ik vrees echt dat dat de foto niet gaat redden.
Veel dichter bij die "Tardis" misschien, gezien dat toch je onderwerp is?
Kan de visie en standpunt van de auteur volgen. Architectuur gekoppeld aan een dagelijkse straatervaring. Goed licht en sfeer. Heb er dus een andere mening over
grt.hogteneer
Kan de visie en standpunt van de auteur volgen. Architectuur gekoppeld aan een dagelijkse straatervaring. Goed licht en sfeer. Heb er dus een andere mening over
grt.hogteneer
Ik kan akkoord gaan met de opmerkingen dat de hoek van het gebouw aan de linkerkant weg zou moeten gelaten worden. En ook met de opmerking dat de foto rechtgetrokken moet worden.
maar de foto rommelig en slordig noemen vind ik een totaal verkeerd opmerking. Het verhaal achter de foto vind ik wel leuk.
bewerking vind ik ook mooi.
Over en smaak en kleur kun je moeilijk discussiëren, maar aan de manier waarop er soms commentaar gegeven word kan er nog veel veranderd worden. nuja, zo wijk ik waarschijnlijk te ver af.
Comment