Dit is de laatste uit deze reeks van Eilean Donan
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eilean Donan Castle V
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Eilean Donan Castle V
Dit vind ik tot nu toe de beste van de reeks knap werk
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
-
Dit is volgens mij de mooiste van de reeks. Heel veel diepte, mooie comp. en kleurcontrast zit ook heel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtOok een mooie ...
Binnenkort breng ik daar ook een bezoekje.
Ben al bang om mijn foto's straks te posten
Ik vrees voor overdaad
greetz
Cheeta
Mooie locatie waar je telkens weer andere opnames van kan maken en bewonderen..
Cheeta ik wacht al met spanning..
Ik wil ook naar daar..
Comment
-
-
Zeker doen !
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk wil ook naar daar..
Comment
-
-
Sfeervolle foto en mooi in beeld gebrachtAlle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898
Comment
-
Prachtige compo, kleuren, de lucht... Had voor mijn part evengoed in Natuur- & Landschappen gemogen, maar staat ook hier perfect op z'n plaats.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Deze had ik bijna gemist.De lijnen van het pad en de brug nemen je mee naar het kasteel. En eens een totaal ander zicht op dit oude kasteel ....een welkome afwisselingCanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
Comment