Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Raampje.
Collapse
X
-
-
Re: Raampje.
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtDat luik aan de rechterkant vangt net iets te veel aandacht. Verder een mooi raampje.
Bedankt voor je reactie!Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joeperrr Bekijk berichtHier kan ik me goed in vinden, maar als ik dat wegsnij wordt ie denk ik iets te smal, en aan de andere kant stond een auto dus dat is ook nie zo sfeervol]
Bedankt voor je reactie!
muur met een raampje er in moeten metsen.
Kon je niet net een beetje meer ingezoomd hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtTja, je hebt het natuurlijk niet altijd voor het kiezen. Anders zul je al zelf zo'n stukje
muur met een raampje er in moeten metsen.
Kon je niet net een beetje meer ingezoomd hebben?Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK
Comment
-
Buiten wat al gezegd is over de foto stel ik vast dat er serieuze groenzweem hangt en dat de foto nog duchtig verscherpt mag worden.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Comment