Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind het een mooi beeld in koele toonzetting.
Wel jammer dat het geheel naar links afloopt en dat doet afbreuk aan de schoonheid.
Wellicht is dit nog te verhelpen met rechtzetten en/of perspectiefcorrectie.
Super knappe foto
Loopt beneden ietsje naar links af, maar is vanaf plafond recht, dus... Ik denk dat de auteur voor deze weergave gekozen heeft ?
Proficiat ! Grt.hogteneer
Super knappe foto
Loopt beneden ietsje naar links af, maar is vanaf plafond recht, dus... Ik denk dat de auteur voor deze weergave gekozen heeft ?
Proficiat ! Grt.hogteneer
Plafond loopt ietsje naar rechts af.
Maar... de auteur heeft gekozen en ondanks mijn opmerkingen, dat zal ik dan ook verder respecteren.
Gewoon knap, heel knap.
Maar één dingske zou ik toch graag weten. Hoe regel je het dat de schoenen en hun schaduw bijna scherp zijn en stilstaan en alles daarboven heel wazig is ? Model rare bewegingen laten maken ??
Gewoon knap, heel knap.
Maar één dingske zou ik toch graag weten. Hoe regel je het dat de schoenen en hun schaduw bijna scherp zijn en stilstaan en alles daarboven heel wazig is ? Model rare bewegingen laten maken ??
Groeten, Bert
ik heb zelf ook geen idee hoe dat kan,heb een heleboel foto's gemaakt van allemaal snellopende mensen op weg naar de metro.
er zaten er een paar bij die er ook zzo uitzagen maar de meeste waren heel erg wazig.
ik vond het zelf wel een leuk effect hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Tilly MeijerBekijk bericht
ik heb zelf ook geen idee hoe dat kan,heb een heleboel foto's gemaakt van allemaal snellopende mensen op weg naar de metro.
er zaten er een paar bij die er ook zzo uitzagen maar de meeste waren heel erg wazig.
ik vond het zelf wel een leuk effect hebben.
Ik heb wel een idee:
Met zulke wanstaltige schoenen moet je de voeten secuur neerzetten voordat het bovenlichaam naar voren doorzwaait. Daarna verzet je de voeten weer.
Ik heb wel een idee:
Met zulke wanstaltige schoenen moet je de voeten secuur neerzetten voordat het bovenlichaam naar voren doorzwaait. Daarna verzet je de voeten weer.
't Had dus ook een zwevende romp kunnen worden.
ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.
Comment