Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er zijn 2 'lijnen' zichtbaar zijn in de lucht wat een gevolg is van het feit dat er iets is weg gepoetst. In die mate dat de toppen van de linker cactus zelfs mee zijn verdwenen.
Verder een prachtig plaatje hoor. Maar deze versie vind ik niet thuis horen in de hof.
Ik weet dat je in een wip een goede versie kan maken, dus de kritiek is niet enkel naar jouw Vicky. En ik weet ook dat je soms meerdere ogen, en tijd nodig hebt om een foto te beoordelen. Neem mij deze opmerking dus aub niet kwalijk. 't Is niet afbrekend bedoeld
Er zijn 2 'lijnen' zichtbaar zijn in de lucht wat een gevolg is van het feit dat er iets is weg gepoetst. In die mate dat de toppen van de linker cactus zelfs mee zijn verdwenen.
Verder een prachtig plaatje hoor. Maar deze versie vind ik niet thuis horen in de hof.
Ik weet dat je in een wip een goede versie kan maken, dus de kritiek is niet enkel naar jouw Vicky. En ik weet ook dat je soms meerdere ogen, en tijd nodig hebt om een foto te beoordelen. Neem mij deze opmerking dus aub niet kwalijk. 't Is niet afbrekend bedoeld
bedankt voor de opmerking 'k Heb idd twee draden weggewerkt ( de alom tegenwoordige draden in Griekse dorpjes ) maar op mijn scherm was dit niet meer te zien. 'k Zal dus mijn versie voor het BoF wat zorgvuldiger bewerken
Normaal ben ik zo geen voorstander van brede witte kaders rond een foto maar hier geeft die absoluut een meerwaarde aan het geheel. Mooie kleurschakering van witte oppervlakten en de enkele cactussen maken het af. Mooi
ik denk dat je over heel veel charme beschikt, tenminste over iets dat die Grieken enorm
aantrekt, en overal waar je komt, stapelen ze die dorpjes, terrasjes, doosjes mooi voor
je op, stallen alles netjes uit en werken het af met een sierlijk plantje, lampje, zonnetje,
noem maar op.
Ach, je weet wel wat ik bedoel.
YEP!!! Helemaal mee eens!
Proficiat met je HOF!!! 't is een supermooie plaat!
Vicky,
Ik kan dit ook alleen maar beamen..Dit wil niet zeggen dat ik de mening van de HOF deel maar niet altijd heb ik het juiste gevoel met de verkozen fotos..Bij deze had ik ook eerlijk gezegd mijn twijfels..waarom?? Omdat je al andere platen hebt gehad in de HOF...
Ik denk dat hiermee de eerlijkheid van mij weer naar boven komt en hoop dat je hier ook wat aan hebt..Maar jou kennende ...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment