Dit weekend voor het eerst toegankelijk : het spiksplinternieuwe Marina Bay Sands met 3 hoteltorens die via het Skypark op het 57e verdiep met elkaar verbonden zijn. Het Skypark zelf is nog niet toegankelijk maar wordt een heuse tuin met restaurant en zwembaden. Ik ben al zeker dat je van ginder boven een stunning view zal hebben op de skyline van Singapore....wordt vervolgt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marina Bay Sands, the new landmark of Singapore
Collapse
X
-
-
Re: Marina Bay Sands, the new landmark of Singapore
Prachtig in beeld gebracht hoor! Ik krijg hoogtevrees alleen al van naar het beeld te kijken
Comment
-
-
Mooi !
Ik denk dat ze er meteen ook Benji-jumps zullen organizeren !
Comment
-
Heel goed gezien; perfect in beeld gebracht.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Bedankt voor de reacties. 't Is allemaal nog niet af maar het belooft in elk geval nog een paar fotogenieke opportunities op te leveren (hier wordt in elk geval al een tipje van de sluier opgelicht)"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtHeel goed gezien; perfect in beeld gebracht.
Groeten, Bert
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
mooi hoor, ik vind die reuzebanaan op het dak wel eens wat anders!
maffe maar mooie plaat, dat zeker.
Comment
-
Zeer knap gebouw, maar OOK zeer knappe plaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtHeel goed gezien; perfect in beeld gebracht.
Groeten, Bert
en een verdiende HOF plaat
Comment
Comment