Een gevel op het marktplein in Aix-en-Provence tijdens het najaar... met schaduwen van de welbekende platanen...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Provence gevel
Collapse
X
-
-
Re: Provence gevel
goed gezien, alleen scheef vastgelegd waarom.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtgoed gezien, alleen scheef vastgelegd waarom.
grt,bouk.
Dank voor je commentaar.
Gils
Comment
-
Jij hebt een goede kijk en ziet mooie dingen. Weet er ook de juiste draai aan te geven.
Maar soms mag je wel een beetje meer op de kwaliteit gaan letten van je geplaatste materiaal.
Zeker in showcase.
Comment
-
-
[Mod]
Volgens het forumreglement mag je op elk subforum van de Fotohoek slechts één post per dag posten.
Dit draadje gaat dus een dagje op slot, mag morgen terug geopend en telt bijgevolg als post voor die dag. Dus berichtje naar een moderator
SWMvg,
SW
BD1071BE
Comment
-
Kan deze zetting begrijpen vanwege de horizontale lijnen. Het geheel komt nogal krakkelig over (iets te maken met scherpte ?) Dat blauwe stukje links had er beter af gemogen
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk berichtKan deze zetting begrijpen vanwege de horizontale lijnen. Het geheel komt nogal krakkelig over (iets te maken met scherpte ?) Dat blauwe stukje links had er beter af gemogen
grt.hogteneer
Mijn fotografie past zich aan...
Dank voor jullie commentaren.
Gils
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtHet kwaliteitsverschil tussen de 40D en je DIMAGE A2 is immens!
Groet.
Gils
Comment
-
Ik ben er nooit geweest. In die hitsige Provence. Al droom ik er wel eens van. Vooral als ik
een glaasje te veel op heb van hun voortreffelijke rosé, Coteaux d'Aix en Provence. Die
zou ik gaarne, samen met een goede vriend of vriendin, in de schaduw voor zo'n huis met
gesloten luiken nuttigen.
Foto die me doet dromen dus.
Comment
Comment