Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
OK:
takken links te veel.
takken rechtsonder veeel te veel.
het grootste deel van je opname hier in (Showcase-Architectuur) wordt aan het zicht onttrokken door takken.
grt,bouk.
Aanwezigheid van de takken vind ik eerder storend als nuttig. Niet echt geslaagd als kadrering dus. De Big Ben staat er wel mooi scherp en contrasterend op.
Ik ga er van uit dat je betere hebt
Wat anders dan de gewone toeristische foto, maar zoals mijn voorgangers al zeggen: die storende "kadrering"!
Ik had ook graag meer van de BigBen in beeld gezien (portrait ipv landscape), maar je hebt voldoende details om te weten waar je je bevindt.
Oei, de takken had ik zelf nog niet als storend opgevat (waarschijnlijk omdat ik al op het eerst zicht blij was met het resultaat). ik zal nog wat aan mijn zelfreflectie moeten werken lijkt me
Dit standpunt had ik eigenlijk genomen omdat ik die herhaling van die schoorstenen tof vond.
ik zit wel met volgende vraag: is de kadrering niet goed door de takken ?
of is hij gewoon helemaal niet goed ?
Groeten Dimitri en alvast bedankt voor je reactie.
Een kader zet het onderwerp 'in the picture'. Maar hier staan de takken deels vóór het onderwerp. Zowel voor de Big Ben als voor de schoorstenen. De takken zijn niet verkeerd, maar ze nemen dus teveel plaats in zoals Bouk reeds zei.
Comment