Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Heb misschien wel echt overdreven in nabewerking maar dat was de bedoeling.
Je houd ervan of niet.
Kon me echt niet inhouden deze keer maar wou toch eens gewoon iets anders.
Normaal mijn ding niet maar wou eens proberen.
ik heb niks tegen HDR en sommige van die "overdreven" HDR's zijn zalig om naar te kijken maar bij een HDR verwacht ik technisch op ieder vlak: kleur, belichting, .. een hoogstandje en daarom dat de cyaan zweem me zo stoort. nu da's mijn blik voor een HDR eh voor jullie kan dat anders zijn.
Ik vind dit niet typisch HDR.
Kan van elke foto wel zo'n bewerking maken...
HDR moet iets toevoegen nu is het een plaatje wat heel nep word.
Ah ja rare giftige kleurtjes, pixelig, keihard contrast
Ik vind niet dat het in showcase thuis hoort.
Het is nep, giftige kleurtjes, overdreven, niks natuurlijk enz. (ik citeer niemand hoor.)
Wel dat denk ik ook van sommige foto's in SC Model, Studio & glamour.
Veel van die modellen zien eruit als Barbie popjes.
Is dit daarom lelijk? Neen, ik vind dit meestal mooi.
Zo ook bij deze foto.
Ik vind de foto mooi, alleen jammer dat die niet groter is.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment