Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie geen 'troubled water'.
Als je de bedoeling had om het lijnenspel van de brug weer te geven, vind ik de linkerkant minder geslaagd. Door je standpunt loopt alles in elkaar.
Er zit wat in, door wat te schuiven met je standpunt komt het er vast wel uit!
Ik vind de leegte die er rond hangt maar niks eigenlijk, het lijkt op een goedkoop photoshop geknip waar je gewoon dus een blauwe tint in gegooid hebt.
De balustrade vooraan ziet er redelijk recht uit maar hoe dieper in het beeld hoe schuiner
de verticale steunen gaan staan.
Het einde van het gangpad staat ook niet recht en zoals ik al eerder zei.. ziet het er wat
vreemd uit omdat daar de wereld ineens blijkt te stoppen...
Denk dat het spelen vooral in de nabewerking gebeurt is
Zo zonder 'the water' spreek die foto me minder aan.
Het lijnenspel is goed gebracht in de compo, maar het leid naar...niks
Ik denk dat er meer in zat.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Denk dat het spelen vooral in de nabewerking gebeurt is
Zo zonder 'the water' spreek die foto me minder aan.
Het lijnenspel is goed gebracht in de compo, maar het leid naar...niks
Ik denk dat er meer in zat.
het is de openstaande brug over de Berendrechtsluis, dus het water eronder is beetje troebel, en idd, als ze openstaat leidt ze naar niks ..., ik vond het een mooi spel van schaduwen en lijnen.
het is de openstaande brug over de Berendrechtsluis, dus het water eronder is beetje troebel, en idd, als ze openstaat leidt ze naar niks ..., ik vond het een mooi spel van schaduwen en lijnen.
Het blauw had ik niet onmiddelijk geassocieert met onze Belgische lucht, leek me meer een PS inkleuring.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment