Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A room with a view

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: A room with a view

    Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
    Misschien als laatste dan Mooie beeldvulling, lijnenspel, ritmiek en contrast
    Technische rechtzetting? Proficiat en grt.hogteneer
    De eerste die het vraagt
    Idd de lijntjes wat rechtgezet want ik stond beneden op de grond en dan lopen de lijnen wat schuin

    Bedankt
    Groeten
    Mipstoo

    Comment


    • #17
      Re: A room with a view

      Knap, ik raak hier niet op uitgekeken...

      Soms lijkt het donkere gebouw naar rechts over te hellen... maar toch staan alle lijnen kaarsrecht.

      De balkons van het donkeren gebouw lijken soms naar binnen gerichte hoeken, en dan komen ze toch weer naar buiten...

      Het lichte gebouw lijkt soms een zijgevel van het donkere gebouw die naar achter wegloopt, waarbij de overgang tss de 2 gebouwen dan een hoek is die naar de kijker gericht is, maar de schaduw en de positie van de ramen spreken dit dan weer tegen.

      Geweldige effecten m.a.w.
      Moest M.C. Escher fotograaf geweest zijn, hij zou volgens mij dit soort foto's gemaakt hebben

      Grtz,
      Peter
      Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

      Comment


      • #18
        Re: A room with a view

        Bijna gemist
        Dit is wel intrigerend hé Zoals voorganger reeds zei, je ziet er vanalles en nog wat in en vaak is het dan nog gezichtsbedrog ook
        Lijkt me moeilijk om die lijnen allemaal zo recht te krijgen, bij mij valt alles altijd om
        Zeer knap en ik hou hier van
        Greetz
        Ekta

        Comment

        Working...
        X