Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
das een hele mooie met prachtig licht
Als ik even mag muggenziften ''k Vind het kleine rondje links onder niet in verhouding met de andere sterke lijnen van de foto. 'k Vind hem nog sterker zonder dat rondje met de rechte lijnen
Dit is nu al de zoveelste foto van het station. Maar het gaat blijkbaar nooit vervelen.
Ongelofelijk wat een mogelijkheden aan composities. Ik vind beide plaatjes dus mooi.
Chrit, de update is beter maar toch heb je er naar mijn mening teveel afgehaald.
Alleen het donkere stukje eraf en dan komt de brede baan exact uit het midden van de zijkant. En dan knalt die er ook uit. (ik dacht dat Vicky het ook zo bedoelde)
maar toch, alweer een schitterende plaat.
Comment