Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Compo zit goed, misschien had misschien nog net iets meer voorgevel willen zien. Vind wel de saturatie op sommige plaatsen net iets te vel. Zoals op het dak van het bijgebouw.
Hoeveel vraag je nog voor het huis? Vind ik wel iets hebben...
THX!! mipstoo! ik weet niet wat het geheel zou moeten kosten.. volgens de plaatselijke foklore schijnt er hier ergens een schat onder de grond te liggen, maar dat verhaal gaat al rond zolang ik op deze aardbol rondloop.. dus ik weet het niet..
saturatie is wat over the top, maar ik vond het wel geinig.. op mijn flickr staan er nog wat pics, in zw, sepia en wat normalere kleurtjes..
Comment