ik doe dit niet vaak , maar voor school moest ik architectuur fotograferen dus ik ben maar is de tourist gaan uithangen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kerkje nabij neuschwanstein
Collapse
X
-
-
Re: kerkje nabij neuschwanstein
Prachtig! Heel mooi sferig beeld. Nog een titske perspectief corrigeren en zou hij compleet af zijn, denk ik. Maar zo ook al heel goed hoor!“Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
Scott Adams
Comment
-
wel een mooi plaatje, maar heb toch wat moeite met de bomen, die het zicht op het Kerkje danig beïnvloeden.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Mooi licht op dit mooie beeld maar Bouk heeft een punt.
En de foto heeft hier de indruk dat hij naar rechts overhelt. Niet alleen de indruk want de horizon zit rechts een cm lager dan links en zelfs al is het landschap daar zo... toch blijft de indruk daardoor.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door markali Bekijk berichtPrachtig! Heel mooi sferig beeld. Nog een titske perspectief corrigeren en zou hij compleet af zijn, denk ik. Maar zo ook al heel goed hoor!BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
Flickr of Mijn Website
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtMoet je vaker doen, zowel fotograferen als de toerist uithangen. Zeker als het zulke plaatjes oplevert
Staat er prachtig opNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Comment