Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
minder dan de vorige.
onder andere door het panoramaformaat van dit beeld.
bij de foto met raam en deur is het de sterke compositie die het hem doet,
hier benemen de kleurige vlakjes te veel aandacht ten koste van de architectuur en de compositie.
Voor mij ook liever de eerste. Boeiender door de verschillende formaten (deur en raam) en de weerspiegeling in de deur.
Ik vind in deze ook iets te veel elementjes die de strakke lijnen verstoren.
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
Voor mij ook liever de eerste. Boeiender door de verschillende formaten (deur en raam) en de weerspiegeling in de deur.
Ik vind in deze ook iets te veel elementjes die de strakke lijnen verstoren.
Yep, voor mij ook. De barak nodigt uit tot een superstrakke compositie zonder een teveel aan elementen. In je eerste ben je hier beter in geslaagd.
“Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
Scott Adams
Comment