Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt voor de toelichting !
Het is inderdaad een keuze, maar ik laat er graag toch nog wat perspectief in zitten.
Nu lijkt het dat de bovenkant verbreedt, en oogt niet zo goed...
Maar dit is mijn persoonlijke opinie...
perspectief is inderdaad gecorrigeerd, maar niet zo erg. Het is immers een klein gebouw.
het is steeds de vraag of je dat al dan niet doet.
hier heb ik het gedaan om de registratie van het gebouw neutraler te maken.
als je de perspectief niet corrigeert, gaat het gebouw er imposanter uitzien, dan geef je er een waardeoordeel aan, en dat wou ik niet.
Ik hoop dat die bedoeling geslaagd is.
Ik heb een klein probleempje hier, geen aantrekkelijk onderwerp en geen meerwaarde voor de inhoud
hm, de aantrekkelijkheid van het onderwerp heeft toch geen verband met of het al dan niet een goede foto is.
je moet door de schoonheid / lelijkheid van het onderwerp kijken, dat is maar de oppervlaktelaag van de foto.
Oh ik wou je gewoon je stijl van comments eens kopiëren, qua niet onderbouwd kan ik dus nog veel van je leren.
Ik zie een onverzorgde compo (rechts beneden), een banaal pand, lelijke storende schaduwen. Verder schrijf je zelf dat je geen waardeoordeel wil, vandaar inhoudsloos.
Alleen wou ik er zoveel woorden niet aan vuil maken.
Haal er vanonder twee cm af en je hebt een totaal andere foto, en dat bedrijfsgebouw rechts achteraan valt meteen ook minder op.
Beter ?
Comment