Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb geprobeerd om de schuine lijn van de mijnschacht links onder te laten eindigen, maar vond het dan toch wel veel te krap allemaal, vandaar iets meer ruimte
Was er voorbij zaterdag ook om foto's te maken. Maar toen was de lucht heel anders, wanneer is deze gemaakt?
Deze is vrijdag gemaakt, het was echt speciaal om te zien hoe de lucht op 5 minuten tijd van stormachtig naar helemaal open ging. Deze regenboog was dan ook maar 1 minuut zichtbaar, waarna al het mooie licht verdween en ik een plensbui over me heen kreeg
En los van de inhoud van de foto, wat met de foto zelf (je kan ook een model hier op BD erg lelijk vinden, maar toch de foto goed vinden?)
O maar, ik vind de foto best goed. Compositie, kleuren, scherpte en dergelijke lijken me
best dik in orde. Dat is het probleem niet en had ik dus ook kunnen schrijven. Dat is dus
los van de inhoud, die ik zeer zeker niet erg lelijk vind, maar een beetje vind wringen.
Jazeker, het gebouw vind ik ook niet passen in de omgeving, maar zoiets noemt vooruitgang.. Het contrast daar is enorm: het rijke mijnverleden met daarin zo'n hypermodern en strak design..
Symbool voor de continue vooruitgang Dat wilde ik vatten met deze foto
Het contrast daar is enorm: het rijke mijnverleden met daarin zo'n hypermodern en strak design..
Symbool voor de continue vooruitgang Dat wilde ik vatten met deze foto
Comment